دانلود بازی Death Rally رالی مرگبار

دانلود بازی Death Rally رالی مرگبار

این بار برای کنسول PC با یک موتور گرافیکی و رندر جدید مورد بازسازی شده است .  دوربین بازی فوق العاده است و همین دوربین بیهنه شده است . بعد از استقبال بی نظیری که از این بازی شد ، سازندگان آن تصمیم گرفتند تا این بازی را برای این کنسول درخواستی روانه ی بازار کنند.اسلحه ی خود را بارگذاری کنید ! موتور های خود را روشن کنید.. کلاسیک برگشته است.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

توسعه دهندگان مشهور مکس پین و آلن ویک اکنون این بازی را برای شما فراهم کرده اند.این بازی به هیچ عنوان شبیه بازی رانندگی نیست. به معنای واقعی کلمه مشابه آن را ندیده اید ! برای رسیدن به خط پایان احتیاج به سوزاندن چندید لاستیک و بر جای گذاشتن خط ترمز و لاستیک بر روی جاده ی مسابقه دارید . گیم پلی اعتیاد آوراین بازی سبب شده است که ما در این نقد از بازی جانب مراعات را رعایت نماییم. برنده مسابقه، اتومبیل خود را ارتقا داده و سلاح بی نظیری را جهت کشتن و یا از بین بردن رقیبان خود انتخاب می نماید. شاید جالب باشد که بدانید نسخه ی اندروید این بازی بیش از 11 میلیون آمار دانلود را داشته است. این بازی کلاسیک رانندگی که تاکنون بر روی تلفن های همراه دیده می شد هم اکنون دراختیار شما کاربران قرار گرفته است. موزیک متن بازی نیز شامل یک تراک خاطره انگیز بنام Savo and the return of Shadow Man مربوط به سال 1996 می باشد. شاید Death Rally بهترین بازی رانندگی تمام عیار بر روی iPhone نباشد اما بطور قطع همواره یکی از کامل ترین بازی ها در این زمینه به شمار آمده است. بازی کردن با آن تماشایی بوده و حسی کمیاب از پیشرفت، کنترل، هیجان و زیبایی را یکجا به بازیکن ارائه می دهد.


 

 


 
 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی Death Rally:

ندارد


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

دانلود- Download From Rapidshare



 




:: موضوعات مرتبط: pc , ,
:: برچسب‌ها: مشکل در بازي رالی مرگبار , معرفي بازي هاي جديد , دانلود , دانلود بازي 2012 , دانلود رايگان بازي , دانلود رايگان بازي کامپيوتر , دانلود رايگان بازي زيباي رالی مرگبار , رالی مرگبار , راهنماي نصب بازي رالی مرگبار ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 16 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: